xPauet's Blog

En aquest blog s'actualitzaran notícies sobre tecnologia, informàtica o videojocs.

dijous, 21 de maig del 2015

L'empresa sueca, que busca competir així amb YouTube, anuncia que també oferirà notícies i incorporarà podcast a la seva oferta de música

Spotify, la plataforma més famosa de música per «streaming», ha anunciat aquest dimecres que es llançarà al mercat del vídeo i dels continguts de producció pròpia amb la idea d'expandir les seves fronteres més enllà del terreny musical.

L'empresa sueca, que compta actualment amb 60 milions d'usuaris actius (dels quals 15 milions són subscriptors de pagament) va desviar la mirada cap al seu punt fort des dels inicis en 2006: la música. En aquest camp, va anunciar grans novetats tant en la creació com en la filosofia i, ajuntant tots dos, el més cridaner d'aquesta era és el fitxatge del guru del techno Tiësto, que en el que han anomenat 'Spotify Running' ha creat música per fer esport que s'adapta al rimo de cada usuari.

1 comentari:

  1. (Joan Gomà)
    Quina ha sigut la pitjor enganxada que t'han fet?
    Què ha sigut el més estrany/raro/bizarro que has vist mai?

    ResponElimina